Tuesday, December 21, 2010

luahan hati yang luluh..:(

hello!i1m going to blog-ing tonight.jiwa kacau betul la sejak dua menjak ni.sikit2 nak nanges.come on la shira!cheer up!ape kes kau layan kawan cam tu?tak guna la..buat sakit hati je.sakai semacam je dia tu..kan??
HAHA!sorry pasal ayat tu.aku tak tahu macam mana la aku terkutuk kawan yang paling rapat ngan aku sendiri.bukan aku nak sangat cari gaduh,tapi bila mana orang lain pun terduduk di takhta aku ni,korang pun mesti rasa pedih hulu hati.(makan lah GAVISCON..haha).tapi aku bukan sakit hulu hati sebab whatever punya penyakit tu.ini punya hati sakit macam nak gantung diri maa..no2!aku mesti hidup lama..sebab aku nak kawen ngan dia.dia pun nak kawen ngan aku..HAHA!(perasaan aku aje kot).mana mungkin dong..aku bukan perampas lelaki kawan aku sendiri.hmm...aku boring.hidup aku sekarang entah la..macam tak pernah aku bayangkan.kawan?sibuk dengan hal masing2.semuanya tahu tegur aku bila nak jumpe.bila dah,blah.terus langsung tak contact.bukan la maknanya aku nak belaian mesra,manja and whatsoever disgusted thing la yang ada.tapi aku nakkan kawan yang selalu jaga perasaan aku.aku tahu diorang sibuk.tapi sibuk sebab perkara yang tak mungkin diorang gapai..hmm...:(

p/s : takyah bace la..membosankan aje...hee :)



No comments:

Post a Comment